minridblogg

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av julia - 7 oktober 2010 16:23

jobbade i stallet med rebecca o frida ( tror jag hon hette) x)

hon va ifa jätte snäll :) hon ska också kanske köpa chiquita :D men ifa..

när vi va klara med stallet tog rebecca hottie frida mira och jag mark så red vi ut en sväng :) han gjorde jätte fina övergångar och lyssnade bra framåt :D de e mkt roligare att rida honom i skogen för då är han mer arbetsvillig! sen fixade vi uppe på loftet med jempa :) haha jag o jempa fick stå och försöka sparka o hoppa sönder en byrå för den va för stor för konteinern x) haha men vi lyckades tillslut (Y) sen kom veterinären och vaccinerade hästarn ;) o efter de kom hovslagaren o skodde hästarna:)) o nu e ridhuset slirat också så nu går de att rida :DD   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!
Jag är en tjej på 16 sommrar som heter Julia. Jag har svart hår och bruna ögon. Jag har en egen häst som heter Snodde Sass, som min kompis Rebecca är delfoder på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards