minridblogg

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

jobb..

Av julia - 30 september 2010 16:34

jobbade i stallet idag :) började me de vanliga fixa mat ut me hästarna o massa mer :) sen skulle rebecca harva utebanan o ridhuset så jag gick o skulle sätta på traktorn men de gick inte o.O så prövade rebecca men den ville itne då heller -.- så rebecca skulle ta kablar o koppla ihop hennes bil o traktorn så den skulle få ström xD hhaha sen när hon hade fixat kablarna råkade hon komma åt nån järnsak så de började explodera xD hahaha jag kastade mig åt ena hållet o rebecca åt andra ! haha shit de va as läskigt :O men traktorn ville inte starta endå x( så vi mockade ridhuset o paddocken sen vattnade dom. men nu e ifa dagen slut och mamma fyller år så ska fick med tårta snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ny!

Av julia - 24 oktober 2010 13:06

jagochsnoddesass.bloggplatsen.se       ny blogg...   ...

Av julia - 21 oktober 2010 18:50

nu e jag tbx igen :D! höhö.. igår var jag ifa i uppsala o handlade lite ;)  köpte en liten söt reflex till nelis och ett par schaps till mej själv ;D ...

Av julia - 12 oktober 2010 19:18

ska sluta blogga på ett tag nu pga massa skäl... men snart e jag tbx igen! ...

Av julia - 10 oktober 2010 20:53


min ridsits e usel, min ridsits e kass, mina ben är för långt bak, min överkropp är för framåt lutad, mina händer är fär lösa, mina ögon tittar ner och jag ser ut som en nybörjare... men vet ni? min häst förstår mig, han vet vad jag menar, han följ...

Av julia - 10 oktober 2010 20:07

tju! ha rite orkat blogg på nåra dar men de här har ifa hänt: Fredag, va jag ledig så åkte tidigt o red snodde. han va jätte duktig red barbacka o utan träns o han lyssnade as bra!   Lördag, sov linn hoss mej. försökte komma in på taket vid k...

Presentation

Tjo!
Jag är en tjej på 16 sommrar som heter Julia. Jag har svart hår och bruna ögon. Jag har en egen häst som heter Snodde Sass, som min kompis Rebecca är delfoder på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards