minridblogg

Alla inlägg under juli 2010

Av julia - 26 juli 2010 12:15

  

snodde en blid av becci (A) snodde gör ett trick, han e riktigt duktig ;D

Av julia - 26 juli 2010 12:00

Tävling - Clip-On & Linser

Tävla om 2 fantastiska produkter från Pigtail.se
Det blir alltså två stycken lyckliga vinnare.
     
Clip-On Set
Clip-on, clip-in,långt hår på ett kick. High heat resistant, platta ,locka styla det som du vill . Extensions i högsta kvalité - i 100% Äkta KANEKALON hår!! Håret är gjort av värmetåligt 100% Kanekalon synthetic fiber, vilket ser ut och känns som äkta hår. Håret är ca 50 cm långt!
Linser

Finns att välja mellan Barbie Big Eye & Cirkellinser
Barbie Big Eye: En riktigt stor lins som får dina ögon att glänsa och bli extra stora.

Av julia - 26 juli 2010 11:52

  

Av julia - 25 juli 2010 21:45

  

Av julia - 25 juli 2010 21:29

nu ere så att jag kmr åka bort i tå veckor :/ haha ska ut på sjön o virra lite men sen kmr jag hem igen och då har jag nog mycket att skriva om! <3

Av julia - 25 juli 2010 21:12

åkte till stallet idag med becci för hon skulle rida skay och då ville vi rida tsm, men när vi kom dit hade skay tappat en sko så då kunde inte becci rida :( så jag red en stund själv ute i hagen men sen vart snodde jobbig och bara ville äta så då tränade vi trix ist :) han har blivit riktigt duktig de går bara bättre och bättre :) haha sen när vi tog in hindrena fårn i förrgår när vi löshoppade så hade jag mätt fel, jag trodde han hoppade 1,20 men idag visade de sig att han hoppade 1.40 o.O haha elr ena hinderstödet låg på de x) haha måste se videon sen för hindret såg väldigt stort ut för att vara 1.20 x) haha isf om de va högre va han superduktig essom han hoppade i trav ^^)


  

( en väldigt gammal bild från förr när han löshoppade, haha galen ponni ^^ ) 

Av julia - 24 juli 2010 21:03

Cyklade till stallet i regnet med johanna :) jobbigt och blött vare  men sen när vi kom fram tränade snodde på sina trix, han kan dom riktig bra nu :D sen gosade vi med kaninen och kattisen, hha gud va dom kelade katten drog sitt huvud mot kaninen hela tiden och spann x) haha de va as gölligt ^^) . sen när vi cyklade hem mötte vi en lös liten kalv :O den va as göllig! sen skulle johanna  gå förbi och knacka på dörren för att säga att deras kalv sprang runt på vägen, haha då hoppade kalven rakt upp i luften sen över stengslet xD haha kor kan ju hoppa o.O haha de va lix över 1m :O och från stillaståeende, haha sööt ^^


Av julia - 24 juli 2010 13:46

hahah jag e lite seg men här e ifa två bilder på kläderna jag köpte i uppsala :)

   tröjan :D (visst e den för söt ^^ )

   byxorna :)

snygga va :D? köpte två par sånna, de andra paret är svarta :)


Presentation

Tjo!
Jag är en tjej på 16 sommrar som heter Julia. Jag har svart hår och bruna ögon. Jag har en egen häst som heter Snodde Sass, som min kompis Rebecca är delfoder på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards